Haber, Grafik tasarımıyla ilgilenenler için önemli bir referans kaynağı olan Graphic Design School kitabının 4. edisyonunda 2FRESH portföyünden birçok iş örnek olarak yer alıyor. Kitabın tam 15 sayfasında rastlanan 2FRESH tasarımları, tüm dünyadaki grafik tasarımcılarına "ders" olarak gösteriliyor.
2FRESH'ın işlerine geniş yer veren "Graphic Design School" kitabı, grafik tasarımına ayrıntılı bir giriş sunuyor. Kitap 2 ana bölümden oluşuyor: Temel kurallar ve uygulamalar. İlk bölüm, kompozisyon, taslak, tipografi ve renk kullanımı gibi grafik tasarımının temellerini ele alıyor. İkinci bölümde ise bu temel bilgiler pratiğe dönüştürülüyor, ayrıca grafik tasarımıyla ilgili üretim teknikleri hakkında da bilgi veriliyor. İkinci bölümün sonunda ise grafik tasarım alanında kariyer yapmak isteyen öğrencilere seçenekler hakkında genel bilgi veriliyor.
Bugüne kadar aralarında Disney, Kimberly-Clark, Kraft Foods, MARS, Phonak, Starbucks, Unilever, Vodafone, vb. güçlü uluslararası markalar için çalışma fırsatı bulan 2FRESH, "Graphic Design School" kitabında web tasarımından kurumsal kimliğe kadar geniş bir yelpazede yarattığı işlerle öne çıkıyor. Örneğin, 2FRESH'in "Bizer" için tasarlamış olduğu kurumsal kimlik çalışmalarından, "Graphic Design School" kitabında başarılı bir örnek olarak söz ediliyor. 2FRESH'in hizmet verdiği bir başka marka olan ATÜ için uygulanmış tasarımlar, özellikle tipografi kullanımı açısından referans olarak gösteriliyor. Kitapta, "sıra dışı olduğu kadar doğru iş yapmak" adına gösterilen örnekse 2FRESH'in Hillside Leisure için tasarladığı işler. "Graphic Design School" kitabında, profesyonel uygulamalarla ilgili neredeyse her sayfada 2FRESH'in başka bir işi yer alıyor.
Bugüne kadar 50'ye yakın tasarım kitabında yer alan ve 100'e yakın ödül kazanmış olan 2FRESH, böylece grafik tasarım konusundaki yetkinliği bir kez daha göstermiş oldu.
0 yorum:
Yorum Gönder