2008 yılında Türkiye’ye Logo Grup ile kurduğu ortaklıkla giren dünyanın en büyük e-ticaret portalı Alibaba.com, 2010’da Türkiye’de ulaştığı 264 bin üye sayısını, 2011’de yüzde 30 artırmayı hedefliyor.
alibaba.com Türkiye Ülke Müdürü Kenan Ardalı ve Logo Grup Yönetim Kurulu Başkanı Tuğrul Tekbulut, İstanbul Kapalıçarşı’da bir basın toplantısı düzenledi. Türkiye’nin Avrupa’nın en hızlı büyüyen ihraç pazarlarından biri olmasına rağmen bugün yaklaşık 2.4 milyon KOBİ’nin sadece yüzde 10’unun ihracat odaklı çalıştığını söyleyen Ardalı, “Türkiye, alibaba.com için İngiltere’den sonra Avrupa’daki ikinci büyük pazarı oluşturuyor. Üye sayımız her ay 5 bin artıyor. 2011’de üye sayımızı yüzde 30 artırma hedefi koyduk” ifadesini kullandı.
‘İRAN’A KAYIYOR’
Türk üyelerinin yüzde 40’ının hem ithalat hem ihracat yaptığını kaydeden Ardalı, “Son dönemde üyeler Avrupa ile iş yapmadan Mısır ile İran’a kayıyor. Brezilya ile iş yapanlara rastlıyorsunuz” diye konuştu. Alibaba.com’un Çin ve Güney Kore’de üreticiler ve alıcıları bir araya getirdiği toplantılar düzenlediğini aktaran Ardalı, “Benzerlerini Türkiye’de de düzenlemek istiyoruz” dedi.
Alibaba.com Türk üyelerini % 30 artıracak
25 Kasım 2010 Perşembe
Gönderen
Defensive
zaman:
01:32
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder